Potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami!

Tel.: 0048500564093

Email.: info@outshopping.pl

Do darmowej dostawy: 300,00 zł

do kasy suma: 0,00 zł

Jak robić zdjęcia produktów? Postaw na profesjonalizm!

0
Jak robić zdjęcia produktów? Postaw na profesjonalizm!

 

W dobie internetu, ludzie coraz częściej dokonują zakupów online. Jak jednak sprawić, by zaczęli korzystać akurat z Twojej oferty? Wszak e-commerce stał się już bardzo popularny, a konkurencja z dnia na dzień staje się coraz większa. Trzeba więc zaznaczyć, że podstawą jest ładna szata graficzna. Dobrej jakości grafiki z pewnością przyciągną wzrok klientów i zachęcą do sprawdzenia całej oferty. Jak więc robić zdjęcia produktów? Czytaj dalej i poznaj skuteczne rozwiązania!

 

Fotografia produktowa. Na co zwrócić uwagę?

 

Aby zrobić profesjonalne zdjęcie, należy wyposażyć się w odpowiedni sprzęt. Tylko dobrej klasy aparat pozwala na dokładne uchwycenie produktów i tworzenie zdjęć cechujących się wysoką rozdzielczością. Nie można także zapomnieć o porządnym statywie – nawet niezauważalne drgania mogą negatywnie wpłynąć na rezultat. Ten ostatni element znajdziesz w naszym sklepie, gdzie znajduje się obok innych artykułów fotograficznych.

Oprócz stosownego wyposażenia powinieneś też zadbać o tło. Dla większości produktów sprawdzi się szara lub biała oprawa. Warto się jednak postarać, aby każde zdjęcie charakteryzowało się tym samym motywem. Gotowe? Teraz pozostaje tylko zatroszczyć się o praktyczne oświetlenie. Naturalne promienie słoneczne są rewelacyjnym rozwiązaniem, jednak zbędnym wysiłkiem jest robienie zdjęć w plenerze. Dobrym pomysłem będzie więc ustawienie produktu niedaleko okna. Pamiętaj, tylko aby światło było jasne, a nie rażące!

 

Jak robić zdjęcia produktów? Nie zapomnij o obróbce!

 

Drugim etapem jest obróbka graficzna. Prawidłowe zrobienie zdjęcia to przecież dopiero połowa sukcesu. Trzeba też uwypuklić niektóre cechy fotografii, jednocześnie pozbywając się jej wad. Jakich programów użyć? Darmowe aplikacje z pewnością okażą się wystarczające.

Najpierw zwróć uwagę na cienie i kolory. Czy to ważne? Rozkład światła na fotografii nie może zaburzać ekspozycji produktu, lecz powinien wpływać na jego wyrazistą prezencję. Kolory z obrazka muszą się też zgadzać z faktycznymi barwami Twojego asortymentu. Czegoś brakuje? Nasycenie rozwiąże wszelkie problemy, upodabniając elementy ze zdjęcia do prawdziwych artykułów.

Fotografię trzeba też przyciąć. Bardzo często stosuje się kwadratowe grafiki, ponieważ wyglądają one niezwykle profesjonalnie. Zdjęcie produktu musi mieć także odpowiedni rozmiar. Dość powiedzieć, że duże obrazki potrafią zwiększyć sprzedaż nawet o 9%!

 

Zdjęcie do internetowego sklepu? Te szczegóły są istotne!

 

Musisz wiedzieć, że najważniejszy jest klient. A zdjęcie produktu ma dostarczyć mu jak największej ilości informacji. Dlatego najlepiej przedstawić asortyment z różnych perspektyw. Fotografia prezentująca przedmiot z bliskiej odległości pokaże każdy detal produktu.

Dobrze jest też zrobić ujęcia asortymentu z różnych perspektyw. A może sprzedajesz biżuterię lub odzież? W takim razie przyda się model, który założy na siebie bransoletę, zegarek, czy też modną bluzkę. To udowodni, że Twoja oferta znajduje zastosowanie w praktyce.

 

 

Komentarze do wpisu (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl